Ono o cemu ja zelim da pisem jeste moja preporuka da se i u letnjem i u zimskom periodu pneumatici pumpaju AZOTOM. Ovaj nacin pumpanja je prvo se pojavilo u koriscenju pumpanja avionskih guma a odmah zatim i za pneumatike trkackih vozila od nacionalnih klasa do formule 1.
Zbog koncentracije AZOTA u smesi vazduha doslo je i do koriscenja azota u auto industriji, pa pogledajmo tu smesu koja izgleda ovako:
– 98% azota
– 2% kiseonika i ostalih gasova
Zbog ovakve smese u vazduhu AZOT se koristi i pospesuje auto industriju kroz sledece efekte :
-zbog svoje specificne gusine u smesi vazduha odrzava stalni, nemenjajuci pritisak u pneumatiku i to u periodu otprilike do 3 meseca.
-gustina AZOTA potpomaze da vozimo pneumatik celom gaznom povrsinom sto nam daje sigurnost u voznji kod ulazaka u krivinu i bolje pneumatik prijanja za podlogu.
-AZOT hladi unutrasnjost gume sto je veoma bitno u letnjim danima kada pneumatik trpi i spoljnu temperaturu i temperaturu podloge kojom vozimo, na ovaj nacin azot potpomaze ocuvanju pneumatika.
-smanjuje se unutarnja korozija felne i cuva unutarnju strukturu pneumatika.
Ovo su osnovne prednosti pumpanja guma azotom i predlazemo da vase pneumatike napumpate azotom sigurno cete produziti vek trajanja istih.
KOMENTAR