Cesto cujemo u nasem servisu, u prici sa poznanicima ili procitamo na drustvenim mrezama gde pomalo zavirimo, da su se u toku puta desile neke sitnice koje su uspele da promene raspolozenje u putu. Neke od tih nazovimo sitnica su mogle brzim pregledom samih nas ili u nekom od servisa i preduprediti. Evo na sta mislimo pod tim takozvanim „sitnicama“ :
– krenimo od rezervnog tocka, cesto zaboravimo da proverimo ispravnost i napumpanost rezervnog tocka iz razloga sto vecina nas ima veoma retko gumi defekt.
– tecnost u posudi za vodu za pranje stakala, cesto nam se desava da u toku voznje pogotovo u vremenski nestabilnim danima imamo potrebu da poprskamo stakla na automobila i taman pritisnemo tzv., „prskalicu“ i shvatimo da nemamo tecnosti u posudi, a kisa pljusti li pljusti.
– naravno da nesmemo nikako zaboraviti da sva cetiri pneumatika proverimo i ako ima potrebe napumpamo po tehnickom uputstvu koje se nalazi nalepljeno ili na obodu vozacevih vrata ili na poklopcu od rezervoara. Veoma preporucujem da se pre puta u toplim danima pneumatici pumpaju azotom.
– jedna od najvaznijih stvari pred startovanje ljubimca i kretanje na put jeste pregledati nivo ulja u motoru, ulja u kocnicama, antifriza i ulja u posudi za servo.
– prekontrolisati obaveznu opremu i ono sto nam cesto bude problem set za menjanje tocka, dizalicu, kljuc za tockove i ne zaboraviti gde stoji i proveriti da li je na mestu ulozak za sigurnosni sraf.
– mislim da cemo sa ovim savetom i zastati tj., ne zaboravite da proverite da li je set sa sijalicama popunjen i prisutan u vasem gepeku i da li je prva pomoc napunjena.
– krenimo od rezervnog tocka, cesto zaboravimo da proverimo ispravnost i napumpanost rezervnog tocka iz razloga sto vecina nas ima veoma retko gumi defekt.
– tecnost u posudi za vodu za pranje stakala, cesto nam se desava da u toku voznje pogotovo u vremenski nestabilnim danima imamo potrebu da poprskamo stakla na automobila i taman pritisnemo tzv., „prskalicu“ i shvatimo da nemamo tecnosti u posudi, a kisa pljusti li pljusti.
– naravno da nesmemo nikako zaboraviti da sva cetiri pneumatika proverimo i ako ima potrebe napumpamo po tehnickom uputstvu koje se nalazi nalepljeno ili na obodu vozacevih vrata ili na poklopcu od rezervoara. Veoma preporucujem da se pre puta u toplim danima pneumatici pumpaju azotom.
– jedna od najvaznijih stvari pred startovanje ljubimca i kretanje na put jeste pregledati nivo ulja u motoru, ulja u kocnicama, antifriza i ulja u posudi za servo.
– prekontrolisati obaveznu opremu i ono sto nam cesto bude problem set za menjanje tocka, dizalicu, kljuc za tockove i ne zaboraviti gde stoji i proveriti da li je na mestu ulozak za sigurnosni sraf.
– mislim da cemo sa ovim savetom i zastati tj., ne zaboravite da proverite da li je set sa sijalicama popunjen i prisutan u vasem gepeku i da li je prva pomoc napunjena.
Znate li koliko nam malo treba vremena da bi ovo sve uradili, da li vam se desilo nekada da je neka od ovih „sitnica“ pokvarila vase zadovoljstvo u putovanju, ako jeste verujem da to necete vise dozvoliti. Zelim vam daleke destinacije i svuda miran i srecan put !!!!!
KOMENTAR