Nase iskustvo govori da je puno elemenata koje treba ispuniti da bi smo ispunili realne zahteve i zelje ljudi sa kojima saradjujemo, odnosno od usluga i prodaje koje obavljamo sa njima ostvarujemo prihod. Neki od tih elemnata jesu:
– klijenti su veoma informisani i vecina zna sta konkretno zeli i hoce da uradimo na njihovim automobilima, ovo nikako ne treba podceniti
– poverenje i pomoc u odluci su veoma bitni u saradnji i to odlucuje o daljoj saradnji
– klijent ima potrebu da sam kontakt sadrzi nekomplikovan pristup, bez puno suvisnih podataka i objasnjenja koja nisu neophodna
– uvek se ocekuje nova ideja ili resenje koje je prakticno i prihvatljivo
– element koji je i verovatno najbitniji jeste mogucnost bolje ponude u kvalitetu i naravno u ceni
– jos jedan vazan element jeste vreme koje treba klijent da potrosi kod vas, vise nema mesta za konfornost u trosenju vremena jer svi smo usli u „brzi“ zivot
– era kompjutera i on – line ucesca u poslovanju postaje zahtevno i na taj nacin se mora prici klijentima
– naravno u svakom trenutku klijent ne sme ni na jedan nacin biti prevaren kada je u pitanju bilo koji segment poslovanja
Verujem da ima jos neki element koji mozda nisam sagledao u ovom blogu i naravno da ocekujem da kada procitate blog date svoj predlog i misljenje u komentaru, hvala svima unapred !!!!!!
KOMENTAR