KAKO ODABRATI POLOVAN AUTO U KUPOVINI

                             Veoma cesto nam se u servisu pojave drugari ili musterije koje imaju potrebu da pregledamo automobil polovan koji zele da kupe. Naravno u tom trenutku kompletan pregled vozila moze da obraduje ili razocara obe strane tj., i kupca i prodavca, ali onaj deo odgovornosti koji preduzimamo nam nalaze da taj pregled polovnog automobila uradimo na najkonkretniji nacin.
                             Nas pregled polovnog automobila pocinjemo na sledeci nacin:
                    – karoserijski pregled podrazumeva trenutno stanje vrata, krova, prednju haubu, gepek vrata, prednja i zadnja krila i donji deo karoserije.
                    – trapovi i amortizeri su veoma bitni i tu posvecujemo paznju stanju kakvo je vesanje sto se odnosi na prednje i zadnje amortizere, i stanje spona, kugli, viljuski, ramena, silen blokova, letvi volana i svih ostalih pripadajucih delova na trapu.
                    – gume i njihov stepen potrosenosti, bocne ivice pneumatika, dubina sara i naravno godina proizvodnje sto je veoma bitno za efikasnost pneumatika.
                    – enterijer unutrasnjosti pokazuje koliko je prethodni vlasnik vodio racuna o stanju sedista, unutrasnjem delu vrata, tzv., patosu, i naravno nebo unutrasnjosti automobila.
                    – motor i tecnosti u motoru su ozbiljan pokazatelj u kakvom je stanju i samo vozilo, pregledati tecnosti motora se odnosi na stanje i kolicinu ulja za kocnice, ulja motora, ulja za servo volana i antifriz. Motor je veoma bitno pregledati tako sto ce se uraditi kompjuterski test motora gde se neke anomalije mogu  prepoznati i steci neka slika o stanju motora.
                    – naravno od onoga sto je jos potrebno pregledati a da spada u tehnicki deo koji se podrazumeva u svakom auto-servisu, treba prekontrolisati stanje auspuha i svetlosnu grupu na automobilu.
                           Ovo je nacin pregleda polovnog automobila pre kupovine koji mi praktikujemo u nasem servisu i uvek dajemo jos predlog kupcu da obavezno uradi i test automobila kroz prakticni deo odnosno kroz voznju gde se neke od anomalija tog automobila mogu i primetiti.

2 Komentari

KOMENTAR