ODNOS KLIJENT I DAVALAC USLUGA, KOD NAS REDAK SLUĆAJ…..

                              Stići do trenutka da imate poverenje u nekoga ko vam pruža uslugu, gde ste klijenti, u bilo kom segmentu života nije ni lako ni jednostavno. Naravno nekada imamo sreće i to nam se desi u prvom poslovnom kontaktu. Ovaj blog pišem jer nam se danas desilo nešto što je i nas koji dajemo usluge u auto industriji veoma iznenadilo, i to veoma prijatno.
                              Pre nekoliko dana je naš poslovni klijent ostavio svoj automobil koji je bio u zapuštenom stanju da uradimo ono što je najhitnije a da bi auto mogao da funkcioniše. Od trenutnih problema na tom automobilu zamenjeni su mu amortizeri, stavljene sve četiri zimske gume, paknovi i ploćice. Posle završenog posla ispostavili smo fakturu u kojoj su navedeni svi zamenjeni delovi, usluge rada i naravno pridodat fiskalni isećak. Posto je klijent otisao sa svim dokumentima, izvršio je uplatu preko žiro raćuna. Danas je usao energićno u nas servis i vidno ozbiljnim tonom rekao da raćun nije u redu, da se on raspitao i da to što smo mu naplatili nije u redu. Posto smo proverili datu fakturu i fiskalni isećak, pokušali smo da mu objasnimo da su cene takve kakve jesu i da je po nama sve u redu. On i dalje ozbiljnim tonom kaže da nismo u pravu, da se on raspitao i da je doneo zakljućak da je platio 4000 dinara manje nego sto bi trebalo, čovek izvadi 4000 dinara ostavi na naš pult okrenu se i ode bez pozdrava iz našeg servisa. Zatećeni ostadosmo i u neverici da li je moguće da se tako nešto desi, pa želimo da podelimo kroz ovaj blog sa vama priću o našem klijentu i da kažemo da ima i ovakvih slućajeva i ovakvih klijenata koji su u stanju da reaguju na naćin koji smo danas doživeli, naravno da ćemo naći model kojim ćemo se našem klijentu odužiti jer taj odnos sa klijentima se mora stalno negovati. Pa želimo vam što vise klijenata koji veruju u vas i gaje jedan fer i korektan odnos.

Jedan odgovor

KOMENTAR